.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرط موتلفه برای حمایت از احمدی نژاد

دبير کل حزب موتلفه اسلامي گفت:«دولت احمدي نژاد در مقطع فعلي و زمان باقيمانده امکان اينکه از ظرفيت بيشتر اصولگرايان استفاده کند را دارد ولي تنها بايد اراده کند.»

محمد نبي حبيبي در گفتگو با ايلنا در مورد کابينه ائتلافي که بحث آن در اردوگاه اصولگرايان مطرح است، گفت:«اگر چه در بسياري از موارد کابينه‌‏هاي ائتلافي نتوانستند، دوام بياورند، ولي اگر در کابينه ائتلافي که مطرح مي‌‏شود مباني عقيدتي افراد با يکديگر انطباق داشته و تنها در سليقه‌‏ها اختلاف داشته باشند، چنين طرحي مي‌‏تواند پاسخگو باشد.»

دبير کل حزب موتلفه در پاسخ به اينکه اگر اين کابينه ائتلافي در اردوگاه اصولگرايان ايجاد شود، آيا نتيجه بخش است؟ گفت:«معتقدم که پاسخگو خواهد بود.»

وي در ادامه در مورد اينکه آيا در اين نوع کابينه از تمام ظرفيت‌‏ها استفاده خواهد شد، گفت:«بايد از ظرفيت مديريتي اصولگرايان براي اداره کشور استفاده شود چرا که معتقدم يکي از راه‌‏هاي رسيدن به اهداف انقلاب اسلامي استفاده از ظرفيت‌‏ها است.»

حبيبي در پاسخ به اينکه آيا در دولت احمدي نژاد استفاده از تمام ظرفيت‌‏ها محقق شده است، گفت:«من معتقد نيستم که در دولت احمدي نژاد از همه ظرفيت‌‏ها حتي ظرفيت اصولگرايان استفاده شده است.»

وي گفت:«اينکه در مقاطع مختلف از ظرفيت اصولگرايي کشور براي حل مشکلات کشور استفاده شود يک نياز دائمي است و اگر دولتي در مقطعي نتوانست اين کار را انجام دهد ما دليلي نداريم که در آينده نيز نتواند اين کار را انجام دهد.»

عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري ادامه داد: «بنابراين دولت احمدي نژاد نيز در مقطع فعلي و زمان باقيمانده امکان اينکه از ظرفيت بيشتر اصولگرايان استفاده کند را دارد لذا منظور من اين نيست که اين دولت توان استفاده از تمام ظرفيت اصولگرايان را ندارد، توان دارد ولي تنها بايد اراده کند.»

وي در پاسخ به اين سوال که آيا ممکن است با رايزني‌‏ با دولت مشکلات استفاده از ظرفيت‌‏هاي اصولگرايي حل شده و ايشان گزينه نهايي اصولگرايان شود، گفت:«اينکه با رايزني‌‏ها، دولت از تمام ظرفيت‌‏هاي اصولگرايي استفاده کند ممکن است، ولي راجع به اينکه گزينه نهايي اصولگرايان کيست، مطلقا الان اظهار نظر نمي‌‏کنيم.»

وي ادامه داد:«بارها نيز گفتم که اگراز قول موتلفه کسي نامزد خاصي را معرفي کند، حرف غير تشکيلاتي و غير موضع حزب موتلفه را بيان کرده است. زيرا ما معتقديم که بايد از ظرفيت موتلفه براي وحدت اصولگرايان استفاده کنيم و لازمه استفاده از اين ظرفيت براي وحدت اين است که خودمان را در رقابت با ساير اصولگرايان قرار ندهيم. به هيمن دليل موتلفه هيچ مصداقي را براي نامزدي انتخابات رياست جمهوري اعلام نکرده و تنها در موقع مقتضي اين کار را خواهد کرد.»

حبيبي با بيان اينکه بناي ما در حزب موتلفه اين است که نسبت به هيچ نامزد احتمالي اظهار نظر نکنيم، افزود:«فکر مي‌‏کنم در طول سه ماه آينده بتوانيم وارد بحث مصاديق شويم ولي اگر زودتر هم به اين امر رسيديم، اعلام خواهيم کرد.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 مهر 1387
موتلفه : انحصار بازار و اقتصاد را مثل گذشته می خواهند ...
يه ساروي 9 مهر 1387
دفعه قبل موتلفه از احمدي نژاد حمايت نكرد و ايشان رئيس جمهور شد و هيچ سهمي هم به موتلفه تعلق نگرفت ، حالا موتلفه اي ها فكر مي كنند كه اگه اين دفعه از احمدي نژاد حمايت بكنند ايشون رئيس جمهور ميشه ؟ اين دفعه خاتمي مياد عزيز من ! ! ! چه شما حمايت بگنيد و چه حمايت نكنيد ايشون رئيس جمهورند ! خودتونو خسته نكنيد . اين دفعه تنها 2 كانديد داريم خاتمي و احمدي نژاد . حتي قاليباف هم نمي آد !

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.959 seconds.